Wednesday, June 08, 2005

Det är genialt att åka tillsammans...

...så fan heller.

Jag hade ett uppdrag idag - att införskaffa födelsedagspresenten som Elias bestämt att hans farfar ska få i helgen. Jag hade en idiotsäker plan. Den gick i stöpet. Först ett jobbmöte som drog en halvtimme över tiden, sedan en buss som inte kom och sedan en tunnelbana som inte heller kom. Detta i kombination med att jag var tvungen att i rusningstrafik ta mig till den enda butiken på hela jädra Kungsgatan som stänger klockan 18.

Jag var där 18:02.
De hade låst.

<- Hur KUNDE de?!

Tack, SL. Tack, Connex. Ni har krossat mina illusioner och tagit kål på min familjs inre harmoni och trygghet. Min son kommer aldrig att förlåta mig, och jag kommer aldrig att förlåta er. Historien kommer att förtäljas från generation till generation av Fools och bara bli bittrare med åren. Och min personliga hämndaktion blir att, öh... eh... länka hit. MoahahahaHAAAAA.

Vad då, jag? Överdriva?

Gudskelov - om 25 timmar har jag semester. It's all getting to my head.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home