Thursday, August 23, 2007

Midnatt råder

Har inte skrivit på jättelänge, men jag överlevde Midnattsloppet (1:01:50, gick inte under timmen, men med tanke på att jag gick på Voltaren för hälsenorna hela sista veckan och var tvungen att stanna hemma från jobbet med effing ryggskott två dagar innan loppet så ger jag mig godkänt) och har fastnat på Facebook, som alla andra. Det går säkert över snart.

Den här dagen har varit en enda lång räcka av annorlunda saker, uppgifter och åtaganden, men jag överlevde den också och hälsenorna börjar nästan kännas vänligt inställda igen. Elias har jag knappt sett röken av, känns det som, men igår sa han PAPPA HETER MATTIAS och det fick mitt hjärta att smälta.

Det är fruktansvärt stressigt på jobbet, deadline tickar närmare och väggen består av skrämmande många blanka sidor, även om det finns en väldig massa bra text som ska in på dem. Som om det inte vore nog ska jag iväg på tredagarskurs med start i morgon bitti... eh, idag.
Om jag har fattat de kryptiska signalerna från jobbet så är kontentan att det finns två sorters människor - de som genomgått kursen och de som inte genomgått den.
Då så, extremt hög tid att packa det sista.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home