Tuesday, August 28, 2007

Skapa ledarskap

Det har varit ytterligare en fysiskt tuff helg; jag var på ledarskapskurs och sista dagen hade jag faktiskt börjat gilla att inleda dagen med ett fyspass klockan 07:00 pip. Man blev inte trött, bara matt. Nu är jag ännu mattare, och har ont i foten igen.

Men det var nog väldigt nyttigt.

Jag hade egentligen mycket mer att säga, men ögonlocken börjar redan sluta sig, så jag vill bara skriva ner vad Elias sa i går medan jag försökte natta honom (det tog en timme, men det var trevligt ändå):

Roligt å gå ut me faffa å pela boll.
Från nioordsmeningar till ett flytande språk är steget faktiskt inte så långt. Får väl se vad han säger när farfar kommer och spelar boll näsa gång...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Han kanske säger nåt om faffas näsa?

29 August, 2007 07:32  

Post a Comment

<< Home